Sahabat dunia akhirat.. InsyaAllah

Thursday, December 23, 2010

balik kampong

wow wow wow balik kampong..
hehehe.. bumyi cam best ja kn??
hehehe
xde la..
best sbb xda kelas ja.. cuti sseminggu..
tapi,, assaimen menggunung gamak banyaknye..
haih.. xrase langsung cuti ni.. da la lepas habis cuti nnti ade mid term test lagi..
aduh.. cuti ke ni? =,='


tapi apepon.. cuti tu mmg la satu anugerah yg x terhingga punye nikmatnye.. mane xnya, kalo dok kat UiTM ni,, mmg la x pnahnye nk ckop tgan buat kerja..kadang tu rase mcm tangan ni ade lapan je smpai nk kene siapkn assignment ja keje nye..so, bile balik ni..cm release la cket.. lagi2 xde kelas library.. xke nikmat namenye tu??? (ana da kate da cuti itu adelah anugerah) Jadi bersyukurlah dgan ape yg ade nih.. dgn sekelumit masa dan kesempatan,, walau x panjang mane,Sujud dan syukurlah kpd Allah sbb ade lagi ruang untuk bernafas..

dan ofcoz.. cuti2 jgn lupe siap kan assignment yg menggunung tu..
tp ni banyak sgt.. kalo nk compare ngan keje yg aku ade tu sikit ja..xsmpai ni.. so bersyukur la..

kpd kawan2 yg xdpt cuti tu,, rileks r... nnti cuti gak.. blom masenye ja.. n kpada saudari Zinnirah yg nun jauh kat Turki tu.. ana nk balik kampong dulu.. hehehe : ) dok kat Turki tu blaja btol2.. n kat kawan2 yg kat matriks lak,, studi dulu.. nnti2 bila da cuti tu balik la..  hehehe..


p/s:selamat belajar kpd kawan2 yg xbercuti.. n selamat bercuti kpd kawan yg bercuti.. ade mase bertemu lagi..






2 comments:

  1. wlupon aq nie b'cuti, tp senarai list kerja n assignment aq dah b'deret2.. n u know, aq punye assignment tok law 3, kena mooting.. dah la bru asasi.. usually kan budak degree part 4 je mooting.. mati aq.. =(

    ReplyDelete
  2. ouh. terima kasih atas nasihatnye..

    ps : sy pun akan balik kampung jugak :)

    ReplyDelete