Sahabat dunia akhirat.. InsyaAllah

Thursday, November 11, 2010

bye2 Selangor.. Hello Kedah!

pukol sebelas malam tadi dah bertolak dari selangor.. mmg luar alam punye tebiat keluar dari rumah malam2 gitu...tapi perjalanan mlm semalam mmg yg paling xbes dalam hidup ana... nak taw kenape???

first skali, bas datang punye la lambat, pastu kat tiket yg dibagi tuk bas laen,, mane x gelabah,, naseb baek la betol jugak.. ana maen redah je sbb tinggal satu bas je malam tadi.. so bermule la perjalann yg memenatkan...

Da la bas datang lambat, lpas tu ntah nape lak malam tadi langsung x ley nak tido.. mmg bertambah la pusing kpale ana... yg geram nye pakcik kat sebelah ana tu leyh siap berdengkur lagi... tinggal la ana sorang2 x tido dalam bas tu..

ana tros x tido sampai la dekat pukol 3, lpas tu bas berenti kat R&R.. ana pon turun.. turun dari bas je, da rase x sedap badan.. lpas tu bile selisih dgn org.. org pandang len macm je... Oh boy... so, ana trus pegi carik cermin... msti la kat tandas kan..Buat pe carik cermin?? nak mekap ke?? eh bukan la... juz nk tengok muke...
n then, OMG!!!! muke mmg da pucat gile.. macm zombie kot... actually ana mmg xbrape sehat,tp x jangke pon nak trok smpai camni..ana pon tros la kuar cari coklat..nk mkan..ntah mcm ne lupe lak nk bawak coklat hari ni... pg la carik kat kedai... wow...!!! langsung xde coklat... R&R ape ni??? so ana pon terpakse la beli je ape2 yg manis... xnak bagi pitam...

Walaupon da makan,tp pening2 ade lagi, n masih lagi x leyh tido dalam bas tu... dan tros la xleyh tido...
sampai kat SP,ana amik teksi n balik kolej tros.. samapi kolej kol 5.30.. ingat nk tido kjap.. tapi still xleyh tido... lpas solat subuh.. ana tengok cermin kjap.. nak taw ape yg ana nampak???






muke ana da mcm panda.. ade gelung itam kat mate...sebenarnye ana da lame x ley tido... xbape sihat..
tapi seb bek la kat sini ade kawan lagi... kire ok la tu..

No comments:

Post a Comment